goingsmallandhealthy.blogg.se

Jag är en brutta på 31 år med en jäkla massa övervikt (ca 60 kg). Jag håller just nu på att lära mej det här med kost och hälsa för att bli smalare, snyggare men framförallt hälsosammare. Jag kommer skriva om mitt liv, min vardag, mitt förflutna, men mest om hur jag gör för att gå ner i vikt, hur jag äter och tränar, lägga ut recept osv. Att blogga kan säkert vara en hjälp på traven, kanske hitta fler att hjälpa och som kan hjälpa mej? Så, välkomna. Nu kör vi!

Välkomna

Publicerad 2013-08-07 00:25:35 i Allmänt

Som sagt, välkomna till min nya blogg.
Ikväll är jag alldelses för trött för att skriva, men första steget är gjort, jag har skapat en blogg!
Återkommer i morgon med lite info om mej själv :) Natti

Kommentarer

Postat av: Sussa

Publicerad 2013-08-07 00:36:12

Bra Anna!!! Ett första steg är taget!!! Kram <3

Svar: Puss på dej sussa :)
Anna Lindblad

Postat av: Mikkan

Publicerad 2013-08-07 07:51:35

Wohoo!! Kanonbra gjort! Det ska bli jättekul att följa dig. :-) Kram!

Postat av: Eva-Lotta

Publicerad 2013-08-07 09:02:03

Toppen Anna, ska bli kul att kolla in här :-)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela